Marketingový specialista/ka
MARKETINGOVÝ SPECIATLISTA/KA V OBORU PRŮMYSLOVÉ AUTOMATIZACE
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYS MĚL/A MÍT?
- Min. středoškolské vzdělání v oboru: management, ekonomika, marketing nebo obchod,
- Předchozí zkušenosti v marketingu výhodou,
- Znalost AJ na pokročilé úrovni,
- Dostatek kreativity a nových nápadů,
- Pokročilá znalost MS office, znalosti grafických programů výhodou,
- Obchodní myšlení a výborné vyjednávací schopnosti,
- Kreativita, proaktivita a cílevědomost,
- Řidičský průkaz sk. B.
CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE NA TÉTO PRACOVNÍ POZICI?
- Správa obsahu webových stránek, její pravidelná aktualizace, SEO, analýzy návštěvnosti, optimalizace zacílení na klíčové skupiny,
- Vizuální a obsahová tvorba propagačních materiálů,
- Správa databáze referencí,
- Koordinace nových obchodních aktivit,
- Vybudování corporate designu a dohled nad jeho udržováním,
- Stanovování a vyhledávání nových obchodních příležitostí – mapování trendů na trhu, vytipování vhodných zákazníků pro naše již vyzkoušená řešení v oblasti automatizace výroby, zajištění prvního kontaktu, příprava a zajištění prezentace firmy na prvním jednání,
- Průzkum a analýza trhu,
- Spoluvytváření marketingových plánů a jednotlivých cílů,
- Správa sociálních sítí (FB, LinkedIn, Instagram),
- Vedení reklamních kampaní,
- Tvorba článků a obsahu PR zpráv v relevantních médiích,
- Organizace eventů – workshopů a akcí pro zákazníky.
CO TI NABÍZÍME:
- Pružná pracovní doba,
- Lukrativní bonusový a motivační systém,
- Firemní automobil i pro soukromé použití,
- Systém kvalitního vzdělávání – jazykové kurzy a odborná školení,
- Příspěvek na stravování,
- Příspěvek na volnočasové aktivity,
- Sportovní, kulturní a společenské aktivity,
- Vyvážený osobní a pracovní život,
- Dynamické pracovní prostředí a respekt k lidem,
- Možnost seberealizace a kariérní růst.
Datum nástupu: ihned nebo dle domluvy
Pošli mi svůj životopis a já se ti určitě ozvu.
Motivační dopis přílohou být nemusí, ale co po tobě požadujeme je zaslání vypracované prezentace (tvého návrhu) na téma „Oslovení zákazníka s prezentací nového webu společnosti“ (Jakým způsobem by jsi oslovil/a zákazníka o této skutečnosti, kde všude a jak by jsi nový web prezentoval/a) a zbytek necháme na tobě.
„Tvoje prezentace = tvoje větší šance na úspěch“
Zuzana Němcová, DiS. – personální ředitelka
Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním níže uvedených osobních údajů a s tím, že mě mohou kontaktovat oprávněné osoby ze společnosti TEMEX spol. s r.o., když pro mě budou mít i jinou vhodnou pozici. Zobrazit více
Formulář na pozici Marketingový speciatlista/ka
Vyplňte a pošlete nám svůj profil, už teď se na něj těšíme.